mandag den 30. januar 2012

*Kalender amok...*

Jeg er gået lidt kalender amok i år. Der er så mange bloggere der laver nogle rigtig fine kalendere, det får mig til at ønske, jeg havde plads til dem alle. Men det har jeg ikke, så her er dem jeg har plukket ud :)

Denne er bestilt over nettet sammen med et fantastisk blad der hedder Mollie makes. Det er by Fryd der har lavet den, og hun tager altså nogle skønne billeder...



Denne fine uglekalender er herfra og kan printes gratis. Jeg har klippet den ud og sat på forsiden af min kalender sammen med papir fra Tiger. Nu får den en ny forside hver måned :)


Derudover kan du printe en fin kalender til dit skrivebord på computeren lige her, det har jeg selvfølgelig gjort ;) Og sidst, tag et kig hos denne blogger.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Template by Pink + Lola