fredag den 24. februar 2012

*Hæklede halskæder...*

Jeg har hæklet halskæder af bomuldgarn fra Søstrene Grene (det er lang tid siden jeg har købt det) I samlingen har jeg ladet enderne være 5-6cm og sat en perle i enden. Jeg har en kasse fyldt med perler, som jeg har haft ligende i mange år, og jeg mener mange, 10-15år! Har ikke kigget på dem længe, men fandt en del jeg faktisk synes var ret fede :) Det er derfor man skal gemme sine ting så længe ;)

En lille DIY:

Hækl 10 luftmasker, en stangmaske, 10 luftmasker, osv. 
Forsæt til du har den længde, du ønsker. Jeg har lavet dem ca. 1,5m, så den kan nå rundt om halsen
2 gange.




1 kommentar:

  1. Hvor er den fin og skønne perler.

    Problemet med at gemme alt muligt er bare det, at det fylder så afsindigt ;-)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola