mandag den 23. juli 2012

*Urtete...*

Som sagt, har vi lige holdt en uges ferie på Tåsinge. Vi havde lejet et dejligt hus ude på landet sammen med mine forældre. I huset bor der en dame med sin kat (hun var så på ferie), og hold nu op hvor var Lauritz bare glad for den kat! Ae ae, ae ae, hørte vi kontant :) Fik helt løst til at købe en kat til ham, men det er ikke helt det samme i en 2 værelses lejlighed, vel...
Men der var en dejlig have, og det var skønt at kunne rende rundt derude med lillemanden :) Der var et urtebed, hvor man bare kunne plukke friske urter og så lave te af dem. Det blev jeg ret vild med!
Hvis Når vi engang får en have, skal jeg da have sådan et bed ;)

 Jeg må indrømme, jeg ikke har så meget forstand på urter, men tror de har fået de rigtige navne, ellers må du gerne rette mig :)
/Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Template by Pink + Lola