fredag den 10. august 2012

*Sverige...*

En super dejlig ferie i Sverige havde vi, lige indtil vores bil gik kaput og en ødegård føltes MEGET langt væk fra Kbh!

Vi havde en fantastisk dejlig uge i det svenske, på en rigtig dejlig ødegård. Naturen i Sverige er bare helt fortryllende og det hele var bare så hyggeligt, at jeg næsten følte at sådan et sted skulle vi da bo! Så kunne jeg gå og lave min egen marmelade osv... Men men, en ting er hvordan tingene ser ud, når man ved man kan køre hjem igen, en anden ting er når bilen går i stykker og man ikke aner hvornår man kommer hjem!! Jeg fandt i hvert fald ud af, at jeg nok er bymenneske og ødegårdslivet vist må holdes til ferierne ;) 
Men  her får I lidt af idyllen...



Bydrengen Lauritz :)





/Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Template by Pink + Lola