tirsdag den 13. november 2012

*Gaveleg...*

Jeg har deltaget i en dejlig gaveleg hos Heidi Vandal, og se lige de fine ting jeg er blevet den lykkelige ejer af! Jeg er altså ret så vild med Heidis tegninger, og så er jeg også ret vild med stjernetegn, så her rammer dette lille kunstværk plet :)
Udover denne fine tegning, var der også et par super flotte øreringe i pakken, og som I kan se på billedet, er de med et lille twist :)
Tegningen skal snart i ramme og op og pynte, og øreringene har allerede været i brug.

Tak Heidi!




For at føre legen videre skal jeg nu sende en hjemmelavet pakke tilbage til Heidi og til de to første der skriver en kommentar her på min blog. Jeg sender en (hjemmelavet) gave til jer og I sender hver en retur til mig og fører selvfølgelig legen videre på samme måde på jeres egen blog.
 
Håber I vil være med :)
 
/Ditte

3 kommentarer:

  1. Sikke en skøn gave. Meget længe siden jeg har været med i en leg, så måske jeg kan nå det ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan i hvert fald nå det :) Glæder mig til at udveksle gaver! :)

      Slet
  2. Ha ha, ja du nåede det :) Fedt du vil være med.En pakke kommer snarest...

    SvarSlet

Template by Pink + Lola