søndag den 23. december 2012

*23. december... Konfekt & adventsgaver...*

Så nåede jeg lige at lave konfekt på lillemandens fødselsdag. 2 år den 20/12, hvor blev tiden af! Ja ja, lidt kliche artigt, men virkelig, hvor blev tiden af! :)
Nå, men konfekt blev det til. Ingen brunkager, selvom der var købt ind :/ Til gengæld prøvede jeg Irmas konfektopskrift, og de er virkelig gode...




 




Og så et pinligt hængeparti. Jeg undskylder mig med sygdom i familien på 3 uge! Jeg havde bl.a. mistet stemmen...manden var ikke 100% ked af det!!! ;) Og så har vi ellers fejlet det samme som alle andre, nu mangler vi bare skoldkopper, som har floreret i dagplejen :/

Men men, må jo lige vise mine fine adventsgaver fra Line frem. Det har været super hyggeligt at få adventsgaver af Line, så mange fine ting er kommet min vej, tak Line...



 

God jul derude...

/Ditte

4 kommentarer:

  1. Ja tiden kan ingen af os holde tilbage, den render bare evigt stærkt.

    Tillykke både med søn og gave.

    Jeg håber I får en super hyggelig jul sammen.

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Ps. Har nu åbnet, så alle kan lægge en kommentar, tak for info på din ekstra blog :)

      Slet
  3. Det var godt du kunne lide gaverne:-)
    Vi har også været ramt af sygdom her i december, men jeg nåede da også lige lidt konfekt på falderebet (ret vigtigt da jeg kun må få sukkerfri, så julen blev reddet!)
    Det har været super hyggeligt at "lege" med dig, tak for alle de fine pakker:-)
    Kh Line

    SvarSlet

Template by Pink + Lola