torsdag den 10. januar 2013

*Hæklet legemad...*

Jeg har kastet mig ud i lidt hæklet legemad til lillemanden. Jeg synes disse hæklede spejlæg er så fine, opskriften fik jeg her... og den er super nem.


Vi bor jo småt, så har desværre ikke plads til et legekøkken, men jeg har improviseret lidt og malet kogeplader på en papkuffert... og det fungerer faktisk fint, kogepladerne er meget av av ifølge Lauritz ;) Tænker man også kunne sætte knapper på bunden af den??


 Og det bedste er, at alle hans køkkenting kan gemmes væk i kufferten :)


/Ditte

7 kommentarer:

  1. Hvor er det fint! Super ide med køkkenkuffert:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint. Super sød idé og lækkert med SMÅ hækle projekter ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det genialt med den kufftert! Sådan et legekøkken skal vi da have i sommerhuset, hvor pladsen er meget begrænset.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Den er nemlig super til små boliger :) Lyder perfekt til et sommerhus.

    SvarSlet

Template by Pink + Lola