mandag den 23. september 2013

*Løbehjul...*

Lige nu sidder jeg og finder inspiration til Lauritz' fødselsdagsønskeseddel. Der er jo masser af inspiration at hente hos alle jer andre bloggere med børn, skønt :) Han bliver 3 år til december, så ønskesedlen skal nok også bruges til jul ;)

Lige nu er et løbehjul på ønskesedlen, da han er en rigtig lille vildbasse der drøner rundt på sin løbecykel. For nylig lånte han et trehjulet løbehjul af en af de andre børn i gården og det var et kæmpe hit :) 

Lige nu har jeg kig på disse to fra jollyroom.dk:

Find dem her og her



Biler er nemlig et kæmpe hit herhjemme ;) men den grønne er måske mere egnet til en 3 årig...og jeg må sige, at der er masser af andre lækre sager på deres hjemmeside, der godt kunne finde vej til ønskesedlen.
Lige nu (slutter i dag!!) har de en konkurrence, hvor man kan vinde 500kr, så jeg krydser fingre for at det bliver mig ;)

/Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Template by Pink + Lola