søndag den 26. oktober 2014

KCW Winther 2014...

Jeg havde så gode intentioner for KCW i denne uge, men trivielle ting som travlhed og sygdom efterlod ikke meget tid til denne diciplin. MEN lidt er det da blevet til og endda inden for temaet storybook! Herhjemme er superhelte altså det sejeste, men mor her kan godt blive lidt træt af HMs udvalg (selvom der også er mange sjove ting imellem der). Derfor kastede jeg mig ud i min egen version af en Spidermanbux og her er resultatet:


Jeg har dog et par rettelser til næste gang... Har brugt Chris-mønstret fra Homemade stof 2000, men de er altså meget smalle i under benet, og vi snakker til en dreng der har virkelig tynde ben, og meget brede bagtil til ditto smal mås! Jeg har skåret dem ved knæet, så de blev tofarvet, sløjfet kilen og forlænget dem, da de er lige det korteste til lillemanden. Så lidt justeringer der ville gøre underværker.
Ejermanden har dog gået i dem siden han fik dem og er helt vild med dem :)


/Ditte <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Template by Pink + Lola