torsdag den 31. januar 2013

*Mere hæklet legemad...*

Har nu ligget med influenza i 5 dage, øv med øv på altså!  Det er da den kedeligste ting man kan fejle... Har ikke kunnet andet end at ligge i sengen og spilde tiden... og så være en pjevset kæreste og en kedelig mor... Mon ikke der er mange af jer den kan nikke genkendende til sådan en omgang? Det tror jeg...

Men nu har jeg kun en snottet næse tilbage, så arbejdet kalder i morgen og overskuddet til at blogge er så småt tilbage :)

I dag var sidste dag for lillemanden i dagplejen. Han er jo kun 2år, så skal ikke i børnehave, men vuggestue. Hvis hjertet måtte bestemme, var det ikke sådan, men det praktiske vandt :/ Jeg er nu sikker på han klarer det uden de store problemer, han græd jo ikke en eneste tårer da han kom i dagplejen... Mor var stolt, men også lidt skuffet ;) Til gengæld stod jeg med tårer i øjnene, da der blev krammet farvel i dag :,( 

Men men, jeg havde hæklet en lille gave til dagplejen i form af lidt legemad. Nu tror jeg også, jeg skal hækle lidt til lillemandens køkkenkuffert.




Pølserne er lavet lidt på gefühl, pandekagerne er lavet efter denne spejlægs opskrift, hvor jeg dog har lavet lidt huller i kanten og derefter har jeg broderet wheels på.

/Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Template by Pink + Lola