søndag den 17. februar 2013

*G♥nbrug...Sweater Del 1...*


Jeg er hoppet lidt med på genbrugsdillen. Det vil sige, genbruge det jeg ellers ville smide ud. Tit kan man jo få nogle fine "nye" ting i sit skab, uden at bruge en krone og det er da lidt fedt. 
Nu glemte jeg at tage et billede af sweateren, som er blevet til 2 nye ting i mit skab, men det er jo også resultatet der er det vigtigste :)



Ærmerne blev til benvarmere...


Kanten ved håndleddet er nu blevet til kanten ved foden, så der skulle der ikke gøres noget...


Den øverste rå kant hvor jeg klippede ærmerne af, har jeg blot overlooket og derefter har jeg syet 2 cm inde med elastiktråd i undertråden, 2 omgange, så kanten nu bølger lidt og de holder sig oppe...

Vupti, sweater bliver til benvarmere!

Del 2 kommer snart... ;)

/Ditte

1 kommentar:

  1. Det er det det er! Og tak... Gode gæt, men nej ;D Indlæg kommer snart...

    SvarSlet

Template by Pink + Lola