torsdag den 25. december 2014

*Julen 2014...*


Det er mottoet for årets jul (og måske også de forrige). 
Jeg har altid rigtig mange planer for julen, og som regel når jeg dem, selvfølgelig, ikke. Ofte er det ret urealistisk at nå alt det jeg gerne vil. Men i virkeligheden handler det vist mest om urealistiske planer og ikke så meget om at vi ikke når noget... 


... for der har været virkelig mange gode stunder denne december og at vejret så også lige topper det med snevejr 1.juledag er alt jo perfekt, ik? :)

Vi fik hygget med:

-Nisse Grandkvist - stor succes!
-bygning og pyntning af kagehus
-små kreaprojekter sammen med lillemanden
-gaveindparkning i god tid!
-4års føselsdag
-sneboldskamp
-pebernødder og havregrynskugler
-slappet af

Så alt det vi ikke fik lavet i år, når vi (måske) nok næste år :) 
Så som konfekt, luciaboller, hjemmelavede gaver fra lillemanden, hentet alt julepynten ned fra loftet, sendt julekort...

Håber I alle har haft nogle gode dage...
Forsat god jul derude <3





3 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på, at du har ret. Vi har nok alle urealistiske planer til julen og du har da virkelig nået mig! Rigtig glædelig jul til dig også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har jeg nemlig, men det er først når det er skrevet ned, at man opdager man har faktisk har nået rigtig meget :) Sådan har jeg det i hvert fald ;)

      Slet
  2. "nået meget" skulle der stå. :)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola