mandag den 5. januar 2015

*5 ting...*

En rigtig fin ide jeg har set blandt andet her og her, er at sætte et par mål for, hvad man vil lave i løbet af måneden. Ofte er det 10 ting der skal opleves, men det er lidt for optimistisk for mig ;) 
Selvom man ikke behøves at nå det hele, synes jeg alligevel det er rart at sætte det lidt realistisk op, så derfor bliver det kun til 5 ting hos mig.


Jeg håber virkelig, vi kan få tid (og barnepige) til at se Hobbitten, det er lang tid siden vi har haft en kærestetur i biffen :) 
I december begyndte jeg at flytte rundt i stuen, hvilket også indebærer min syplads. Jeg har købt nye hylder, som skal hænges op og en del ting der skal sorteres, så håber det bliver færdigt i denne måned, så jeg også kan sy til mig og lillemanden ;)
Stillidsen er en mobbedreng af en bog, som jeg begyndte at læse i december, da jeg er hoppet med på Emily Salomons bogklub. Den blev dog ikke færdig i december, så håber at nå det i januar.

Den fine dagbog jeg har på billedet ovenfor, er i øvrigt så super fin og helt eventyragtig, at jeg kun kan anbefale den :) Kan nærmest ikke stoppe med at planlægge, bare så jeg kan få lov at sidde og bladre i den :) Den kan købes her, og det er altså bare min helt egen mening ;)

Ditte ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Template by Pink + Lola